söndag, juli 17, 2005

 

Semester - Lagen om allts jävlighet

Så har man äntligen semester efter att ha våndats på kontoret i 3 veckor efter midsommar med strålande väder! Och lagom till semestern kommer givetvis regnet och lågtrycken! Oavsett om jag tar tidig eller sen semester så verkar lågtrycken förfölja mig!

Vi spenderade helgen ute på Svartsjölandet, på sambons morföräldrars sommarställe, tillsammans med ett vänpar. Det ösregnade och åskade, men vi lyckades ta ett kvällsdopp och grilla under ett kort uppehåll. I övrigt blev det mest pokerspelande, vilket i och för sig var väldigt trevligt särskilt som jag vann 3 av 6 omgångar (= helgens poker champ).

Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag åtminstone får 1 vecka med fint väder under min 3 veckors-semester!

Kommentarer:
Tack Sandra för att du planerat in din semester så att den slutar när min börjar... annars hade jag ju också fått dras med det dåliga vädret, tack vare dig! ;)
 
It is the true information
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?