tisdag, november 15, 2005

 

Måste grannen stenas?

Jag vet, jag vet ... jag har inte skrivit här på en evighet! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Har varit full rulle både privat och på jobbet! Ska bättra mig!

Häromdagen fick jag ett sk "skojmail" i epostbrevlådan, det är sällan jag har tid eller ork att läsa alla "skojmail" man får men just det här mailet hade rubriken "Årets insändare" och då kunde jag ju inte låta bli att läsa det! Och för en gångs skull var rubriken ytterst träffande! Läs och njut (hoppas bilden är tydlig nog)!


Om bilden är svår att läsa kan du spara bilden till din dator och öppna den därifrån!


Kommentarer:
På gränsen till plagiat faktiskt. Den där texten har snurrat på nätet i många år nu med något annorlunda ord.
Se här t.ex:
http://web.telia.com/~u87636339/Bibel.html
 
Det må så vara, jag tycker ändå den är klockren!
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?