onsdag, december 21, 2005

 

HJÄLP! Julafton om 3 dagar!

Panik, panik! Vart har tiden tagit vägen?! redan 3 dagar kvar till julafton och endast 1 (!!) av 8 julklappar har jag hunnit handla! Och ingen (inklusive undertecknad) vet vad de önskar sig! Har haft så fullt upp på jobbet (även utanför "kontorstid") så jag knappt märkt att tiden gått! Imorgon ska jag ut med min mamma och dels handla julklappar, dels peka ut vad jag själv vill ha (av mamma) och sen ska vi gå på bio. Jag och alla andra SKTF:are får alltid 2 biocheckar i julklapp någon vecka innan julafton, en trevlig tradition. Att jag blev intvingad i SKTF är en annan historia som jag ska blogga om vid ett annat tillfälle då jag känner mig mindre stressad!

Är det någon som kan tipsa om bra julklappar till sambons föräldrar (51 och 53 år gamla - har allt), mina föräldrar (44 och 50 år gamla - har allt), sambons syster (22 år gammal - butikschef som gillar mode och smink) och/eller min bror (26 år gammal - väldigt fotbollsintresserad) så vore jag väldigt tacksam!

Kommentarer:
Nu var det ju ett dag sedan det var tre dagar till julafton, så jag undrar:
Hur gick det?
När ska du börja blogga igen :-)?
 
Jag håller verkligen med!

Var är du, vännen?

kram!
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?