söndag, december 04, 2005

 

Tidsfördriv i Stockholm

Som infödd 08:a är man oftast lite hemmablind och glömmer ofta det enorma nöjes-/kulturutbud och andra sätt att fördriva tiden på i vår fina huvudstad. Själv måste jag erkänna att jag aldrig varit på Vasa-museet trots att jag bott i Stockholm 21 av mina 24 år! För att inte nämna Råsunda-stadion som jag aldrig besökt trots att jag är sportintresserad och bodde granne (300 m ifrån) med stadion i 2.5 år! Därför var det väldigt kul att hem i brevlådan få en inbjudan till Solvalla för att spendera en lördag där med V65/V75-travlopp. Trav är annars något som inte intreserar mig särskilt, men det var ändå oerhört kul att få uppleva det på så nära håll tillsammans med storebrorsan! Vilken fin stämning det var, och spännande! Kan varmt rekommenderas!

Kommentarer: Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?