måndag, februari 27, 2006

 

7 OS-guld och ett bröllop!

Vilka underbara dryga 2 veckor det varit med OS! Normalt brukar ju OS vara en sån där period där man förbannar våra svenska idrottares "mindre starka" mästerskapsnerver, men den här gången lyckades de verkligen visa vad de egentligen går för! Heja Björn Lind, damcurlinglandslaget, damkronorna, herrkronorna, Anja, Anna-Karin och de andra!!! Tack för ett fantastiskt OS som jag sent ska glömma!!

Förutom OS-tittande har jag spenderat helgen med att gå på bröllop! Två goda vänner som passade på att vigas på sin 7-årsdag som par, ett mycket vackert bröllop och en mycket trevlig erfterföljande mottagning var det! Det är alltid kul att gå på bröllop!

I övrigt så är det full rulle både jobbmässigt och privat! Huset ska säljas, första visningen blir 12:e mars så nu är det bråttom med att fixa till de små skönhetsfläckar som återstår efter renoveringen! Jobbmässigt kan jag avslöja att det är stora förändringar på gång, men vill inte avslöja några detaljer än! Hälsomässigt är det sisådär, min tarminflammation spökar och jag är inte särskilt förtjust i att behöva ta mer kortison än vad jag redan gör .... biverkningarna är nästan värre än inflammationen i sig!

Kommentarer:
Hmmmm?????? Jobbmässigt?????
 
Just det!!
Hmmmmm??????? Jobbmässigt????????
Välkommen till politikerkorridoren.... :-)
 
Men hallå?!!!

Nu var det faktiskt väldigt länge sen det var os. Det är ju snart dags för fotbolls-vm, ju. Eller var det EM? Hm.
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?