fredag, augusti 25, 2006

 

Förlovning!

Min fästman uppmärksammade mig igår kväll på att jag ännu inte skrivit om att vi förlovat oss! Så nu skriver jag om det - J och jag har förlovat oss!!!!! :)

Det var i somras, under vår Europa-turné, närmare bestämt på ett café i Andorra som vi förlovade oss! Detaljerna behåller vi för oss själva men jag kan säga så mycket som att jag blev väldigt överraskad! Friade han? Svar: Ja! Var han nere på knä? Svar: Ja!

Så nu har vi varsin förlovningsring, med orden "J&S Andorra 19/6 2006" ingraverade!

Kommentarer:
Stort grattis till förlovningen! =)
 
Tack Tina!!!
 
Ha ha - kan jag ha något med detta att göra. Jag sa nämligen surt att detta hade jag inte läst på din blogg när han stolt visade upp ringen. Stort grattis till er! Kram N
 
Jäpp, det är helt och hållet ditt fel! ;-)
J verkade nästan lite förnärmad över att jag inte bloggat om det *skäms*
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?