måndag, augusti 14, 2006

 

Ännu en utmaning!

Nathalie har utmanat mig - utmaningen går under namnet ”Fyra små rätter” och handlar om att lista några favoriter, i grupper om fyra. Samtliga nedanstående listor är utan inbördes rangordning:

4 arbeten jag har haft i mitt liv

* Programmerare
* Projektledare
* IT-konsult
* (Snart) management konsult inom informationssäkerhet

4 filmer jag kan se om och om igen

* Lost in translation
* Gladiator
* The royal Tenenbaums
* V för Vendetta


4 ställen jag har bott på

* Nacka
* Danmark
* Solna
* Gärdet

4 tv-serier jag gärna ser

* CSI
* Cityakuten (repriser från första säsongerna)
* NCIS
* Debattprogram (varför har det lagt ned SVTs Debatt ??!!)

4 ställen jag vill/tycker om att åka till

* Frankrike
* Italien
* Brasilien
* Brottö, där min fästmans föräldrar har sommarställe


4 webbsidor jag besöker dagligen

* Aftonbladet.se
* alltomhundar.com
* bjornsbytare.se
* google.se

4 ställen där jag trivs

* Hemma
* Var som helst där fästmannen och vovven är
* Joggandes runt Gärdet
* På fästmannens föräldrars brygga på Brottö

4 personer jag vill utmana att svara på enkäten

* Gustav Wiberg
* Peter Ahlström
* Johan Blom
* ?

Kommentarer:
Hej Sandra.
Jag har svarat.
 
Du gillar George! Cityakuten...
 
Jag ÄLSKAR George! ;-)
Men det är helt klart skillnad på de första kontra de senaste säsongerna! Bäst är de säsonger där Dr Greene, Dr Ross och Dr Carter är med!
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?