måndag, september 04, 2006

 

Äntligen rökfri!

Jag har ju helt glömt bort att berätta .... jag har slutat röka, jag är RÖKFRI!!!! Efter att ha blivit peppad av fästmannens kompis, läste jag Allen Carr's bok "Äntligen icke-rökare!" och bestämde mig för att jag inte vill röka längre! :)

Resultatet hittills? Det har gått långt över förväntan, har inte känt något sug alls. Det har väl hänt någon gång, som ex efter middagen, att man tänkt på en cigarett, men inget egentligt sug. Känner mig väldigt pigg och glad istället! Och ett par kilon tyngre redan, tyvärr :( Men det ska bort, så snart jag inhandlat det där årskortet på Nautilus och pallrat mig iväg till gymmet!

Sen kan jag berätta att det går framåt med bilförsäljningen, det är en hel del som är intresserade och om inget oförutsett händer så får jag bilen såld på onsdag!

Kommentarer:
Att du har lagt på dig några kilon lär väl inte skada... Grattis att du lyckats sluta.
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?