fredag, oktober 06, 2006

 

Festlokal i Stockholm?

Jag har inte varit särskilt aktiv på ett tag, beror dels på nytt jobb som tar en del energi i anspråk och dels på en dum sjukdom som bestämt sig för att bli aktiv och bråka med mig igen! Återigen lovar jag skärpning!

Min 25-årsdag närmar sig med stormsteg och mina vänner tycker uppenbarligen att det är något att fira. Så nu letar jag med ljus och lykta efter en bra och billig festlokal i Stockholms innerstad/närförorter dit man får ta med sig egen mat och dryck! Tar tacksamt emot tips!

Kommentarer:
Och jag fyller 30 snart *s* Men jag kommer inte ha nån fest utan sitter nog hemma ensam med sambo och barn eller nått :) Tyvärr har jag inga förslag på lokaler :(

Kram Lotta
 
Folkets Hus i Sundbyberg :-) Där ordnade jag 40 årsfest för min man. Men jag kanske är sent ute... I så fall grattis i efterskott. Annars - grattis i förskott.
 
hittade du nån bra?
maila gärna mig då. :)
mikaelaschef@gmail.com
 
Ja om du hittade någon bra lokal får du jättegärna tipsa mig, jag etar själv till min 25-års fest..
TACK!
rebecca.wictor@yahoo.se
 
Hej Tjejer
Kika på LokalAgenten.se där kan man få tips efter sin budget och sina önskemål. Lycka till....
 
Hej, jag svarar säkert för sent, men om du vill ha bra förslag på lokaler för festen i Stockholm så rekomenderar jag varmt www.festguiden.se Har själv testat dom och det vart grymt bra. De har heller inte vilka lokaler som helst, utan håller en jämn hög kvalité. Ett litet tips till nästa gång kanske :-)
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?