torsdag, november 09, 2006

 

Dagens ros...

...går till Huddinge sjukhus GastroCentrum (framför allt min Dr M L) samt till deras Liljeholmsmottagning - där kan man tala om vård i världsklass! Helt underbar personal!

Jag har det senaste året haft problem med smärtor i nedre bukregionen som visade sig bero på en förträngning av den ileorektala anastomos jag har efter jag pga sjukdom blev av med tjocktarmen för sex år sen.
Jag kan göra en lång lista med de läkare och kliniker/sjukhus som jag absolut inte skulle rekommendera pga exceptionellt dåliga erfarenheter (bl.a. den Karolinska delen av ovanstående verksamhet), men personalen på Huddinge samt Liljeholmsmottagningen är helt fantastisk, mycket lyhörda och mycket profesionella i sitt omhändertagande! Så nu är mina besvär borta för den här gången :)

Kommentarer:
Hej! Såg din fråga inne hos Tina! Jo, vi är tillbaka i Sverige. Idag är det faktiskt exakt ett år sen vi lämnade USA. Ett helt år!!! Vart tog tiden vägen...?! ;-)

Vår lilla Elly har hunnit bli 7 månader och är en mycket glad och söt liten tjej! Hon var verkligen väl värd alla väntan! :-)

Hur går det för er? Hoppas du mår bra och att du får en mysig jul!

Kramar
Åsa
 
Men du!
Jag bloggar på annat ställe. I jobbet. Så du kan läsa där...

För du trodde väl inte jag skulle sluta blogga helt eller?

Hoppas du mår bra gumman! Trist att höra att du varit inlagd så länge.

kram!!
 
Skicka en kommentar

<< Hem

This page is powered by Blogger. Isn't yours?